Author: o***7
Date:
Review: riktig skön material. framhäver ens kurvor. stor i storlek. brukar ha xl. men beställde m. men ändå ganska stor. den sitter inte tajt. men väldigt fin hemma klänning. har köpt många olika så visste att de kan va stor i storlek. speciellt denna material. har alla färger förutom denna färg . den är svart nästan. ännu snyggare än på bild
Färg: Mörkgrå
Storlek: M